vrijdag 20 oktober 2017

Het zweedse loopspel


Hallo ik ben Jamara en ik ga nu eventjes wat vertellen.

Wij deden op kamp een heel leuk spel, genaamd: het Zweedse loopspel. Ik ga nu even de regeltjes vertellen. Nou je zit dus met een tweetal (soms een drietal). De ene speler gaat rennen naar bijvoorbeeld vraag nummer… 3 dan klap je het blaadje omhoog en dan whoop er staat een vraag. Dus laat ik er 1 terplekke verzinnen, ummm… ja ik weet hem: wat is de hoofdstad van Spanje.

  1. Madrid
  2. Barcelona
  3. Rome

Dan is het antwoord A dan onthoud je NIET: Madrid maar je onthoud WEL: A want de letters moet je gaan opschrijven. Als je alle vragen hebt gehad dan schrijf je ze allemaal op een rijtje en probeer je daar een woord mee te vormen. En dit jaar was het woord….. WIE IS HET DAPPERST!!! (zonder hoofdletters dan)

door: Jamara  Bakker                      datum: 20-10-2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten